Politique de remboursement

*** Version française plus bas ***

Returns
Returns are accepted up to 30 days after your purchase. If more than 30 days have gone by since your purchase, unfortunately we can’t offer you a refund or exchange.
To be eligible for a return, your item must be unused (unworn) and in the same condition in which you received it. It must also be in the original packaging.
Upon returning a purchased item, please specify if you are requesting 1) a refund or 2) an exchange.
Refunds (if applicable)

Once your returned item is received and inspected, we will send you an email notifying you that we received it. We will also notify you of the approval or rejection of your refund request.
If your request is approved: your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to the credit card used for the initial purchase.
Late or missing refunds (if applicable)
Once your request for refund has been approved, please allow 5 to 10 business days to process the refund. If you haven’t received a refund after this time, please start by verifying with your credit card institution for transaction updates.
Should there be an unreasonable delay in finalizing the refund, please contact us at info@ohsho.ca.
Sale items (if applicable)

Only regular priced items may be refunded. Unfortunately sale items cannot be refunded.
Exchanges (if applicable)

If you need to exchange your purchased item for an similar item, because you need a different size OR because you received a defective or damaged item, please send us an email at info@ohsho.ca.
Following email contact, the exchange process will include:
• the shipping time for the returned item to reach us;
• internal processing (merchandise);
• shipping the exchanged item back to you.
The entire timeframe is therefore difficult to determine, but we are steadfast in offering you quality customer service and an ASAP process.
Return Shipping
You will be responsible for the shipping costs of returning your purchased item (whether for a refund or an exchange). Shipping costs are non-refundable.
When shipping an item valued at $85 or more, you should consider using a shipping service that offers tracking numbers or purchasing shipping insurance.
To return a purchased item, please send it to the following address:
OHSHO
4000 St-Ambroise, suite 387
Montréal, Québec
H4C 2C7
Canada

------------------------------------------------

Retours
Les retours sont possibles dans les 30 jours après l'achat. Si plus de 30 jours se sont écoulés depuis votre achat, il est malheureusement impossible de vous offrir un échange ou un remboursement.
Pour avoir droit à un retour, l'article doit ne pas avoir été utilisé (non porté) et doit être dans le même état que vous l'avez reçu. Il doit aussi être dans l'emballage original.
Lorsque vous retournez un article, vous devez préciser si vous demandez 1) un remboursement ou 2) un échange.
Remboursements (s'il y a lieu)

Une fois que votre article retourné est reçu et examiné, nous vous enverrons un email vous avisant que nous l'avons reçu. De plus, nous vous aviserons de l'approbation ou du refus de votre demande de remboursement.
Si la demande est approuvée : votre remboursement sera traité, et un crédit sera automatiquement inscrit à la carte de crédit utilisée pour faire l'achat.
Remboursements manquants ou tardifs (s'il y a lieu)
Lorsque votre demande de remboursement est approuvée, veuillez permettre un délai de 5 à 10 jours ouvrables pour que le remboursement soit traité. Si vous n'avez pas reçu votre remboursement après ce délai, veuillez demander une mise à jour de vos transactions auprès de votre institution de carte de crédit.
À l'occasion d'un délai excessif pour finaliser le remboursement, veuillez nous contacter à info@ohsho.ca.
Articles de vente (s'il y a lieu)

Seuls les articles à plein prix peuvent être remboursés. Nous ne pouvons malheureusement pas rembourser les articles de vente.
Échanges (s'il y a lieu)

Si vous désirez échanger votre article pour un même modèle, parce qu'il vous faut une taille différente OU parce que l'article que vous avez reçu était défectueux ou endommagé, veuillez nous envoyer un email à info@ohsho.ca.
Après le contact par email, le processus d'échange inclura :

le délai de livraison de votre article jusqu'à Ohsho ;
traitement interne de la marchandise ;
le délai de livraison de l'article échangé jusqu'à vous.
Le délai total est donc difficile à déterminer, mais nous nous engageons à vous offrir un service à la clientèle de qualité et un processus ATQP.
Expédition des retours
Les coûts d'expédition pour les articles que vous retournez (soit pour un remboursement ou un échange) sont à vos frais. Les coûts d'expédition ne sont pas remboursables.
Lorsque vous envoyez un article d'une valeur de 85 $ ou plus, il est avisable d'utiliser un service d'expédition offrant un numéro de suivi ou d'acheter de l'assurance d'expédition.
Pour retourner un article, veuillez l'envoyer à l'adresse suivante :
OHSHO
4000, St-Ambroise suite 387
Montréal, Québec
H4C 2C7
Canada

Fermer (esc)

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Recherche

Panier

Votre panier est vide.
Boutique